تبلیغات حرفه ای و ارزان در گوگل

فروش آنلاین و قسطی کالا در سایت کشتی
دسامبر 31, 2017

م برای اجرایش چه میزان درآمد ایجاد کرده است. بازاریاب های موفق سعی می کنند که زمان، انرژی و هزینه تبلیغات را با نتایجی که در رش

معیار یا متریک بازگشت سرمایه بازاریابی مشخص می کند که یک کمپین بازاریابی در مقایسه با هزینه های لازم برای اجرایش چه میزان درآمد ایجاد کرده است. بازاریاب های موفق سعی می کنند که زمان، انرژی و هزینه تبلیغات را با نتایجی که در رشد سازمان تاثیر دارند پیوند بزنند. این KPI ( بازگشت سرمایه بازاریابی ) به این پرسش پاسخ می‌دهدکه :

حدود ده سال است که در حال مطالعه و کار در صنعت بازاریابی و بازاریابی اینترنتی هستم. هرچه بیشتر جلو می روم بیشتر متوجه می شوم که حجم دانسته هایم از ندانسته ها بسیار کمتر است.

گاهی اوقات بعد از هزینه زیادی در  تبلیغات گوگل متوجه می شوید که گوگل با توجه هزینه های بالایی که شما پرداخت می کنید نسبت به شما بی توجه است. بطور قطع گوگل به پول و توجه به شما به عنوان یک مشتری پول خرج کن علاقه زیادی دارد و باور شما نیز چنین بوده که با پرداخت بیشتر در واقع توجه و کمک بیشتری از سوی وی دریافت خواهید کرد، اما آنچه در واقع وجود دارد چنین نیست.

در رابطه با موفقیت دیگران در گوگل ممکن است داستان ها و شایعات زیادی را شنیده باشید. حتی می شنوید،

“افرادی هستند که به اندازه شما در گوگل هزینه و سرمایه گذاری نکرده اند اما نسبت به شما، موفقیت بیشتری کسب کرده اند.”

این افراد در حقیقیت همان توجهی را که مدت هاست در پی آن هستید را به خود جلب کرده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − هفت =